Symsymdmr banada ilk başta öyle denildi ama kanama artıyor canım değer düştükten sonra maalesef ki yükselse bile dış gebelik oluyor kanama regl gibi olacak demiştir gerçekten de onun gibi ama onun bi tık fazlası oluyor normal regl gibi geçmiyor ben 2 gün boyunca sancıdan kıvrandım bugün biraz rahatım agrı kesici içtim dayanamayıp doktor kızdı içme diye içince olası bi aksilik durumunda müdehale etmemizi engellersin kanamayı durdurmak oluyor bu diye günden güne artıyor zaten kanama