Seher-76 zaten sağlık ocakları rutin kan ve idrar testlerini yapıyor, benim ikili testim yapıldı, 3 tarama testine gerek duymadı doktorum 4 lü tarama testim yapıldı. Kadın doğum doktorum devlet hastanesine yönlendirdi tarama testleri için. Tetanoz aşısı yapıldı sağlık ocağında. 21. Haftamda detaylı ultrason bir tek buna özelde para verdim. 2 hafta sonra şeker yüklemesi yapılacak. Sonrasında da ikinci doz tetanoz aşım var. 23 haftalığız bu kadarını biliyorum şimdilik😊