AsenaD BhrBrfn inanin nasil dogum olacagini hic konusmadik normal dogum olur diye dusunuyorum ama drumuz ne diyecek bakalim
PaRsMoMm Cisen gecenyatmadan aldım aç karnına iyi geldi ama sabah her yerim kızarıktı korktum doktorumu aradm içme dedi ondan mı oldu onu da bilmiorum aslında ama denemek lazım☺️
AsenaD Berna3434 boyle sertlesiyoo bi tarafa toplaniyo karnim yamuluyo bu kasilmami oluyo bilmiyorumm
Cisen Şafak 77 oldu benim. özel bölgenin ön kısmında kemik ağrım var. Yürürken ve gece yatakta sağdan sola dönerken çok ağrıyor, doğuracağım zannediyorum hatta 😊 nefesim henüz daralmıyor ama burunda çok kuruma var. Şeker yüklemesinde şekerim yüksek çıktı fakat bebeğe etkisi olmadan erkenden diyete girdim. Kilo alımım durdu o yüzden. Allah hepimizi sağlıkla kavuştursun.
Esrac Şafak Bizimki de 63❤çok bel ağrım var bel ağrısını hamileliğimin başından beri çekerim.burun kuruluğu üst safhada geceleri çok nefes darlığı çekiyorum doktor yüksek yastıkta yat dedi onun için
Berdogan Benim bugün karnımda kasılma gibi bişey olmaya başladı. Normal mi bu ilk hamileliğimde hiç yaşamadım
Cisen PaRsMoMm tabiki özellikle ilaçlar hamileler üzerinde test edilemediğinden hangi yan etkilerin hangi zamanda çıkacağını bilmek de zor. O sebepten doktorunuz en doğrusunu yapmış, sizi riske sokmamış👍🏻yastık yükselterek uyumanız faydalı olabilir belki.