Dane_1 benimde son 14 canım . Nst de sancım çıkıyor ama düzenli değil , 1 cm açıklık var . Nerdeyse iki günde bir öyle şiddetli ağrılar giriyor ki tamam diyorum Doğum başlıyor ama sonrasında kendiliğinden geçiyor 🤷🏻♀️ Salı günü kontrolüm var doktor çatı muayenesi yapacak hem korkuyorum hem meraktayım ne diyecek diye . Hepimizin hakkında hayırlısı 🙌🏻