Sulebrk ya bende 18+2 günlük hamileyim bende çok halsizim habire uzanıyorum ayakta çok duramıyorum tahlil yaptırdım B12 vitaminim düşük ilaç verdi kullanıyorum ama pek faydasını göremedim. Ayağa kalktığımda gözümün önü kararıyor kollarım çok ağrıyor dokunduğumda falan 🤦🏻♀️