Bsraakdmr ben yaşadım canım 7 8 ve 9 haftamda oldu doktora git mutlaka bazen bu kahve akıntı olabiliyor ama bazende ciddi bana düşük riski demişlerdi bol bol dinlendim iğne oldum bir kez ve progestan kullandım dikkat et kendine doktoruna Bilgi ver o seni yönlendiricek kötü düşünme ama 🤲🏻🤲🏻🤲🏻