YelizY korkma, geçip küçülüyo bile, geçenlerde bi konu vardı.. Orda da yazdım.. 5.aya kadar delirtti doktor beni.. Yok yoğun kanama olur, yok düşük olur, büyürler bebeğe yer kalmaz... Yedim içtim bebeği büyüttüm, bebek de miyomları itmiş yer açmış kendine.. Çok bi de benimki, birisi 7 cm di..Şimdi 30lu haftalardayım şükür, doğum şeklimiz belli değil, tek sorun aslında o.. O kadar da olsun, isteğe bağlı sezaryen bile olan var, biz rahatsızlıktan olmuşuz çok mu 😊 18. Haftaya kadar her türlü düşük tehdidi olurmuş zaten.. Boşver, ye iç🤞🤞🤞😊