Tugceokan
Kızlar merhaba bugün doktora gittim doktor kesede 2. Bebeğin olustugunuda göruyorum dedi yani ikiz gebelik ama ilk bebeğim gelisimini durduruyo dedi . 1 hafta beklicez dedi sonrA hep bi şekilde konusuruz demek istedi . İkiz hamilelik yaşayan varmı bana yardımcı olup anltabilirmisiniz