Asya162
Aslinda ben yeniyim burda 3 yildir evliyim 1 yildir bebek dusunuyoruz eşimde biraz sorun vardi doktor 6 ay ilaç verdi ilaçlar biti ayni ay hamile kaldim hiç umamistim ve bu ay hiç olacana şans vermemiştim agustos 29 da kanama oldu bende reglim sanmistim 1 gun bile surmedi ve bitii bekledim gelmedi 31 Ağustos test yaptim hemen 2 cizgi belirdi inamamamiştim sabah tekrar test yaptim yine pozitifti Eylül’3 te doktora gitim gorunmedi ayin 11 gel varsa gorurus nihayet dun gittimde 6 haftalik pirinc kadar bebeğim gorundu allah onu hic umadigim zamanda bana bagisladi umarim insalah kucagımada alirim demeki insan hicbir zaman umidini kesmememi 🥰