Semrasem Bugün Doğumu tetiklemek adına doktor çatı muane sırasında bastırdı eve geldim adet kanaması gibi kanamam var kanaman olabilir demişti ama bukadar çoğu normal mi sizce ped koydum ara ara sancılarda geliyor doğum başlıcak mı acaba
Zelo52 Semrasem ben sordum kan normal mi diye adet kanaması gibi olmadığı sürece sıkıntı yok dedi bilmiyorum ama Bi gidin veya elbet bir bilen yazar
Tugbanur Semrasem 39.haftamda çatı muayenesi oldum akşami sancılarla 1 cm açıklıkla hastanede buldum kendimi
Semrasem Zelo52 saol canım cevabın için biraz daha bekleyeyim bari sancılarımda başladı ara ara yavaş geliyor gerçi doğum sancısımıdır bu onuda bilmiyorum