Duuyguum Arkadaşlar bende pıhtılaşma sorunu olduğundan hergün iğne ve hap kullanıyorum dr hapı 28.hafta keseceğini söyledi yorumlara baktım şimdi hep 32. Hafta da 34. Hafta da drların kestiğini okudum dr um erken mi bilemedim ben sizler kaçıncıyı haftaya kadar kullandınız yada dr unuz ne dedi
Nilveannesi10 Duuyguum bana da 28’de bıraktırdı coraspini. Herkesin durumuna değerine göre haftasını belirlemesi gayet normal.
YarenBeren 34 haftaya kadar kullandım kızım da şu an 31 haftalık gebeyim yine kullanıyorum yine 34 kesecezzz dedi
Duuyguum Nilveannesi10 tahlillerden falan mı yola çıkarak belirliyorlar acaba Doğum yaptın mı peki yada kaçıncı haftandasın şuan
Nilveannesi10 Duuyguum evet yapılan kan tahlilindeki fibrinojen değerine göre pıhtılaşman fazla mı değil mi azsa aspirin çoksa iğne gibi de belirliyorlar hem de kaçınck haftaya kadar kullanacağını. Ben 32. Haftamdayım
Duuyguum Nilveannesi10 anladım canm peki şuan iğneyi göbekten yapmaya mı devam ediyorsun gerildi mi karnın
Nilveannesi10 Duuyguum ben aspirin kullandığımı ve bıraktığımı yazmıştım. Başka bir arkadaşa yazıcaktın sanırım beni etiketledin
Duuyguum Nilveannesi10 iğneyi sordum ben canm sen sadece hap mı kullandın bide hapı bıraktıktan sonra ne kadar arayla muayene ye çağırdı dr