Ozican 37aysgl diyetisyene gittiniz mı? Diyetisyenim bana liste verdi sabah öğle akşam yemekten önce ve sonra bakıyorum şekerime.Ama hep aynı saatler olmuyo çünkü geç acıkabiliyorum.
gamzosgamzos 37aysgl evet ama benim sinirda canim o yuzden 4 kere yani yuksek degil tabi diyete ragmen bazen azda olsa siniri geciyor
Nez122 Sabah kaçta uyanırsam hemen ölçüyorum yemek yedikten Bi iki saat sonra yine ölçüyorum öğlende acıktımı ölçüyorum sabaha ölen akşam
37aysgl gamzosgamzos benim yüksek çıktı canım açlık 200/185/165 çıktı 1 er saat arayla inşallah hepimizin düzelir 🙏🏻
gamzosgamzos 37aysgl amin canim evet senin yuksek cikmis baya benim 99 140 118 cikti seker yuklemesinde ama 3 gundur aclik sekerim diyete ragmen 100 un uzerinde cikiyor 1 hafta boyle devam ederse doktorum muhakkak gel dedi senin suyun nasil benim suyumda fazla
Esmylmz Benimde diyete rağmen yüksekti. Bugün doktora gittim insüline başlattı. Bebeğin kilosu ve suyu normal. Buarada gebelikte 1.saat tokluk ölçülür 2.saat değil. İlk lokmadan itibaren 1.saatte ölçülen tokluk sayılıyor. Sabah öğle akşam zor oluyor araları kısa olduğundan. Açlıklar yüksek çıkıyo oyüzden.