Sccr37 canım benim çevremde yeni Doğum yapanlar ilk gün icin gecelik daha iyi surekli muayene etmeye geliyorlar pijamayi giy çıkar zor oluyor o yüzden gecelik daha iyi dediler bende o yüzden LCWaikiki den 40 liraya gecelik aldım iki tane de pijama takımı aldım insallah işimi görür 😊