NaileK canım baskı ıslaklık yapmaz belki idrar kaçırıyorsun belkide bebeğin suyunda sızma olabilir bende bir ped koyup iyi bir takip et bakalım özellikle rengini idrarsa belli olur zaten baskıdan Arada kaçıyordur ama şeffaf ve kokusuz ise bebeğin suyu olabilir doktorunuza ulaşırsınız canım korkmayın ama ihmal etmeyin