Hafsazeynep Catimin dar oldugunu normal dogumun zor olacagini soyledi doktor ama ben normal dogum icin israrciyim. Neler tavsiye edersiniz
yazgecesi Hafsazeynep birazdan gelecek kötü yorumlara hazır olmanı tavsiye ederim bacım 😄 ilkini de ben yapayım, gereksiz bir ısrar bence... herşeyin hayırlısını dileyip kendinizi doktorunuza emanet etmenizi öneririm, hayırlı doğumlar
Hll Hafsazeynep son ana kadar yürüyüsünü yap,hurmanı ye,hamile hareketlerini yap hala catın aynı ise zorlama derim canm. Ben ilk dogumumda cok istedim snrları zorladm ama oglum 4.500 kiloydu,catm dardı,kordonu dolamştı 2 defa mecbur sezeryan oldum.
NurGrlek Hafsazeynep ben yaptım yaptığıma pişmanım birsuru doğum sonrası sikintim oldu 2. Gebeligim şuan Sezaryen düşünüyorum
BenMathilda Hafsazeynep ben.. post da acmistim. benimkinda basiklik vardi iki doktor da dogumunu zorlastirir dedi ama yaparsin engel degil dediler cocugun kilosu artmazsa.. o yüzden suni sanciyla baslattilar dogumu normalde israrci oldugum için.. ultrason yanilmis bebegim ultrasondakinden 500 gr fazla dogdu ve ben cok zorlandim, karnima bastirdilar bebegim mor ve gözünde dahi catlakla dogdu o da zorlandigi icin.. yine olsa yine normal dogururum ancak eger ki bariz bi darlik varsa zorlamamaktan yanayım. bu benim hikayem sizi korkutmus olmayayim ama doktorunuza güveniyorsanız onu dinleyin. sormak istediginiz varsa sorabilirsiniz
Hafsazeynep BenMathilda bana da ust kemigin basık zor bir dogum olur dedi. Bilmiyorum ya kafam cok karisti suan
BenMathilda Hafsazeynep ya eger ki ikinmaniz kuvvetli ise dogmayacak bebek yok kii.. kafasi daha kemik degik sonuçta.. bizim cati kemigi esnemiyor ama onun kafasi hareket ediyor yani eger cok kilolu bi bebek degilse yaparsiniz Allah'ın izniyle. onemli olan ikinmaniz. o kuvvetli olursa sancidan yorgun dusmezseniz gerisi kolay bebek bi yolunu bulur cikar Allah'ın izniyle. ama eger ki korkunuz varsa cok riske atmayın
BuluttSecil Dikişiniz çok olur ve bebek için de tehlikeli olabilir. Makatına kadar yırtılıp daha sonradan başka ameliyat olmak zorunda kalanlar idrar tutamama rahim sarkması vajina genişlemesi gibi sorunlar oluyor. Bebek haznede oksijensiz de kalabilir. Bence bu riskleri alma
Cagla22 Hafsazeynep niye illa normal Doğum ? Saglınızdan sizden önemli değil bence bu ısrarınız. Saglıklı olsun da sezeryan da olur ne olcak. Ben anlamıyorum böyle illa normal illa normal diyenleri🤦♀️ Sizi tenzi ediyorum yanlış anlamayın
Hafsazeynep Cagla22 illa normal olsun demiyorum tabikide. Ama sezeryaninda hem anne hem de bebek uzerinde sıkıntılarını arastirdim. 23 yasindayim ve ilk dogumum olacak Allahin izniyle. Bu yuzden tedirginliklerim
Mercimek07 Hafsazeynep ben hiç çatı muayenesi olmadım doktorum istemedi y ani hiç 🤷♀️Ama Normal doğum yaptım
pembebeyaz Tecrübeli bir ebe bana şöyle demişti Çatı muayenesi diye birşey yoktur herşey Doğum anında belli olur