Busemertcan 33+5 hamileyim bunu söylemeye çok utanıyorum amaburdan başkada kimseye açamadm derdimi günde 10 dam fazla büyük apteste çıkıyorum bu durum beni çok rahatsız ediyo onla alakalısıdır bilmiyorum ama çok halsiz ve yorgun hissediyorum kendimi bide bu haftalarda normalmi acaba
Fatmalipelit Busemertcan bence bu normal degil bagirsaklarinda problem olabilir bi doktoruna danis istersen