Hsrt42 Kızlar doktorum şekerin var dedi evde ölmem lazim Doğuma kadar bide insülin kullanıyorum Doğuma kadar ama her şeker ölcmem ya 55 ya 60 yada 80 gibi rakamlar çıkıyor açlık ve toklukta hep aynı rakamlar sekerim Yok diye düsünüyorum abartıyorlar