Kumrulina amin canım aynen öyle rabbim kimseye muhtaç etmesin inşallah benimde ilk hamileliğim eşimden 2,3 kere bişey istedim işi gereği çok yoğun unutmuş almayı ve almadı ondan sonra kesinlikle bişey istemedim herşeyi anneme söylüyorum o anında yetişiyor sağolsun