Kmrn Aysel995 amin bebek bekleyen herkes sağ salim kucağına alır inşallah allah kimseye evlat acısı yaşatmasın
Nuur2001 Flzpncrblt canım gittik ama benim kızım eli yüzünde uyuyordu ve sırtı dönüktü 1 saat bekledik uyansın dönsün diye ama yok maalesef hafta içi yeniden gidicem şimdilik sadece ayağına plesentaya bakabildi
Flzpncrblt Aysel995 4 boyutluda bakıldı bize hiçbir sorun yok dedi doktorumuz. Ama detaylı farklı birşey mi aynı şey mi bilmiyorum
Glybskl Flzpncrblt ben yaptırdım 200tl verdim İzmir’de özel Egepol hastanesinde fakat yarım saat bakıldı her organı kontrol edildi önemli bence