Mturan çok aşağı daysa zaten sen hareket etmesende gelir zamanı yaklaşmış demekki. 36 haftadan sonrasına erken gözüyle bakmıyo doktorlar. Benim bi önce ki doktorum 34 35 haftada sezeryanla alcakti bebeği normal olmaz dedi . Bu doktorum ise doğum zamanı yaklaştı hazırlanıyoruz artik dedi. Icini ferah tut canım zamanını bilir kuzucugun🤗