Mucizem44 her iki hastanenin us cihazı da farklıdır ve bütün us cihazları tahmini bir rakam verir genelde bebekler doğduğunda us de ki ölçümlerinden çok farklı sonuçlarla doğar. Daha önce us cihazları ile ilgili çalışmıştım siemens marka veya Ge marka ultrasonlara girmeni tavsiye ederim. Şahsen ben doktorumu cihaza göre seçtim her iki hamilelikte de. verdiğim markalar gerçeğe daha yakın sonuçlar veriyor. Doktor ne kadar iyi olursa olsun us cihazının doktora ne verdiği çok önemli. Belli ki cihazlar arası ölçüm farkı var. Belli ki bebeğinde az da olda bir geriden gelme var ama zaten hamileliğinin sonuna yaklaşmışsın 3 hafta kadar geride veya ileride olmadı doktorlar tarafından normal yorumlanır. Çok da sıkma kendini umarım sağlıcakla alırsın kucağına🙏🏻