Sermec Merhaba kızlar ben 11+3 haftalık hamıleyım ve bende cocuklugumdan berı dil de yara ve aft var bunun için cok doktora gittim alerjik oldugunu söylediler ne kullandıysam gecmedı bazen inanılmaz agrilar oluyor kızlar bu dil yarası bebeğe bir zararı olur mu ve nasıl hafifler
merveugurlu Sermec canım nane yagı çok iyi geliyor bendede oldu bi kaç gun sabah aksam nane yagı sürdüm gecti gece uyumadan once sür . Ayrıca kara dut özü alabılırsın aktardan sulandırıp içebilirsin hem tadı guzel hemde agız yaralarına birebir .