Adisimmm 39. Haftadayim kasık ağrılarım çok arttı ama karnım hala daha çok yukarıda çocuk mideme vuruyor sanki öyle hissediyorum. Göbek ne zaman düşecek düşmeden doğmaz mi ki. Artık doğsun istiyorum.
Happy12 Adisimmm canım o düşüp düşmemeye bakmıyo benimde göbeğim hep asagıda canım 32 haftalık gebeğim üstelik
Bahar_trky Adisimmm benimkide ne aşağıda ne yukarıda gerçekten bunu bende merak ediyorum. 39 oldum hala aynı 😕
zeynepayt Adisimmm benim karnımda hep yukardaydı bebeği hep göğsümün altında hissettim karnım hic asagı inmedi her gören daha bebek inmemiş diyodu ama ben salı günü gece dogum yaptım 40.haftamda
Ipek34 Benim göbeğim top gibi ve yukarıda . Bugün 39+0 . Yarın doğuruyorum allahın izniyle. Hiç aşağı inmeden doğmuş olacak . Sezaryen
Serap46 Karnı aşağı düşmek ne demek? Yani bebeğin doğum kanalına yerleşmesi mi? Dışardan bakınca anlaşılıyor mu?
Adisimmm Serap46 evet öyle diyorlar kayınvalidem dün gelmişti benim sancım vardı karnıma baktı daha gelmicek dedi. Sancı da gitti zaten düzenliydi kesin doğuruyorum demiştim.
Hazelkrnz Adisimmm malasef canım ben anlamadım hastaneye gittiğimde 3 cm açılmam vardi sadece kasılma oluyordu oda gitti bu aralar 33.haftadan beri 3 cm açıklıkla geziyorum