Ysmnnnne Kızlar merhaba doktor kontrollerinizde doktorunuza neler danışıyorsunuz benim yarın randevum var hemen gireyim çıkayım istemiyorum sizler muayenelerinizi nasıl geçiriyorsunuz neler soruyorsunuz lütfen yardımcı olur musunuz
Nuraslanklc Ysmnnnne 😂ağrım falan oldumu koşa koşa gittiğimden rutinlerde birşey sormama danışmama gerek kalmıyor açıkcası 🤷🏻♀️ Doktorda gerekli açıklamaları sormadan yapınca 😳
Happy12 Ysmnnnne genelde bebekle ilgili soruyorum ilk başta kilosu boyu suyu kalp atışını falan sonra kendimle ilgili problemim varsa soruyorum kilom fazlamı doğumum hakkında konuşuyorum
Adana01 Doktorum her randevumda tansiyon kilo kontrolü yapıp not alıyor ultrasona geçiyoruz orada bütün bilgileri veriyor bebek ile ilgili sonra bu ay bulantın olabilir üzerimde bölgeyi gösterip bu bölgelerde agrın olabilir diyerek anlatıyor vucuttaki değişiklikleri söylüyor mesela birlktelk için bilgi veriyor ben sormadan. Testleri anlatıyor ilaçlarımı yazıyor gereken ne ise o aylar. Sonra bana soruyor Bi sorun var mı diye tabi bende agrım sızım doktorun söylemediği bir yerden geliosa o an söylüyorum bir sıkıntı varmı diye soruyorum Baska bir rahatsızlığım var ise grip vs. Onları söylüyorum kullanablcgm ilaçları gösteriyorum doktorum doğaldan yana oldugu içn bilgi veriyor zaten cok skür bebekle ilgili sıkıntı olmayınca insanın aklına birsey gelmiyor yürüyüslermi sordum mesela ben ilk 3 ay yürüme demişti bana 3 aydan sonra günde yarım saat yürümemi önerdi şuan öyle yapıyorum. Ben gittiğim zamanda cinsiyet hiç sormuyorum doktor ne kadar meraksızsın diyo 😂 merak etsen de seninki göstermiyor dedi tahminde bulundu kendince yani insanın aklına birsey gelmiyor aslında o an ben birazda doktoruma benm aklıma birsey gelmiyor siz beni bilgilendirirseniz sevinirim diyerek söze baslıyorum doktor çok önemli benim 4 dncü doktorum ancak seçebildim 3 doktor da ilgisizdi kapıdan girip ultrasondan gösterip cıkodm hele bir tanesine iki defa gittim her gittiğim de bu kese bu da senin idrar kesen idrarın da varmıs diyip güldü adam nasıl gıcık aldım iki sefer de aynısını yaptı agız alıskanlıgı yapmıstı sanırım 😂
Bef90 Ysmnnnne Ultrasonda bakıyor doktor, çatı muayenesine gerek olmuyor. 10. ya da 12. haftadan itibaren kontrollerimde hep bakmıştı doktor diye hatırlıyorum ☘️