Dün yeni post açmıştım erken Doğum riskim var diye dünden beri hastanedeyim suyum azalmış meğersem tuvaletimle birlikte gidiyormuş bugün ultrasona girdim suyum sınırdaymış bebeğin hareketlerini kontrol altına al dedi azalırsa hemen gel dedi öyle olursa da sezeryana mı alırlar normal olmaz mı bide bu arada 34 haftalığım suyumun çoğalması için ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim