Smbl_gzl Merhaba arkadaşlar 5+1 . Gözlerimin altı morardı ve sarımsı bi görüntüde oluştu sizinde öyle olmuş muydu ?
Misskokulumm Smbl_gzl ilk.zamanlar bende de oldu canm sanki aşırı yorgun ve uykusuzmuşum gibi duruyordu sonradan düzeldi su an 35 haftalığız darısı başına 🌸🤗
LittleAnne Evet canım benimde var son günlerde 8+5 im bende kansızlık çıktı ona bağlıyorum bende tabi yorgunluk,beslenme,uykusuzluktan da kaynaklanabilir ilerleyen günlerde doktorun senden kan testleri istiyecek zaten ama sen şimdiden kan yapıcı şeyler yemeye başla canım beslenmene dikkat et
Smbl_gzl Misskokulumm Amin insallah canım ben ilk gebeliğimde düşük yaptım o yüzden korktum bi an bişey olcak diye 😍