Nuraslanklc Detaylı ultrason için riskli gebelik olmaya gerek yok.Doktorum bizim cihazlarda sorunlar %60 Görüniyorsa , perinatologların cihazlarında %95 görünüyor dedi. Yani Detaylı ultrasondaki amaç şu , atıyorum bebeğimizin yemek borusu gelişmemiş olabilir. Kalbinde bir delik olabilir , önceden bildiğimiz için dogum anında hemen bebeğe müdahale ediyorlar. Ama bunlar önceden bilinmeyince baya bir vakit kaybı oluyor bebeğe müdahale etmek için.
3lü teste gerek yokmuş sadece. İkili iyiyse üçlü yapılmasa da olurmuş.. Ama hiç bir zararı yokki bu yaptırdıklarınız.