Rabiabrnc Arkadaşlar Meryem Ana Eli otunu ne zaman kullanmaya başlarız ve hangi dua okunuyor bilgisi olan paylaşabilir mi??
kbratkgz Rabiabrnc meryem suresi okunuyo diye biliyorm canm abimin esi yapmisti cok kolay dogum yapti oyle diyodu yani
Dilara94 Geniş bir kaba meryem ana otunu koyuyoruz geniş olmasının sebebi açılmasını net bir şekilde görebilmek ( fanus olabilir). Ardından meryem,inşirah ve ayetel kürsi yi okuyoruz. Hastaneye gitmeden önce sancılarımız başladığında bir yudum içiyoruz.