Ekimmeselesi kesinlikle kendinizi asla kasmayın bende çatı muayenesinde çok korktum kasıldım doktora acıyacak mı diye sorduğum da kendini kasmazsan acımaz dedi derin bir nefes alıp bıraktım kendimi ve o sırada çatı muayenesi başladı acı bile hissetmedim rahat olun en önemlisi o