Superfreshlerim Tusubasa 18+2 gibi az az hissetmeye başladım şimdi 19+4 üm düzenli olmasa da birkaç kez hissediyorum, çok mutluluk verici birşey🥰🥰
Gizemabc Tusubasa 19.haftanın ilk günü hisseder gibi oldum. 20den sonra belirgin olarak hissetmeye başladım.
YDE Tusubasa benim ilk gebeliğim 19 ve 20. Haftalarda sanki bi göbek seğirmesi şeklinde bir şey hissediyordum bağırsak hareketleri mi anlayamıyordum 21.haftadan sonra gayet net anlaşılıyor minik pıt pıt ları
Masalmila26 Superfreshlerim sizde benim gibi günde sadece bir iki kez mi hissediyorsunuz 😊ben bazen endişe ediyorum 18+1 deyiz suan😊
Superfreshlerim Tusubasa öyle oluyor canım benim ikiz daha çabuk hissederim sanıyordum ama hiç öyle olmadı, az kalmıştır seninde yakında hissedersin inşallah
Superfreshlerim Masalmila26 evet sadece bir kaç defa hissediyorum o da düzenli değil bazen sabah saatlerinde bazen akşam🥰 dün doktor kontrolüm vardı doktorda gayet normal 21 den sonra daha netleşir dedi
aylinveysi Tusubasa 18+4 üm son günlerde hissediyorum özellikle gece soluma yatınca sağ tarafıma elimi koyduğumda 3 4 tekme hissediyorum. Çok güzel varlığını hissetmek iki gündür uyku tutmuyor heyecandan galiba😌
YDE Tusubasa bir kaç hafta sonra tamam bu bebişim kesin diyebilirsin o zaman 😊 biraz sabret çok güzel gerçekten ❤️
Semaa12 Bende tam 16 haftaligim bende hissetmek istiyorum bazen belirgin damar atmasi gibi bisey hissediyorum ama acaba bebekmi yoksa damarmi atiyo gercekten anlamiyorum 😁
Superfreshlerim Bebegimm_20 bende daha fazla hareket etmesini, dışardan farkedilmesini merakla bekliyorum, inşallah sağlıklı olsunlarda hissederiz yakında🥰
Sccr37 Bende 20. Haftadayim 3 gundur belirtili bir sekilde hissediyorum. Hatta bazen karnima azicik vuruyorum oda tekmeyle cevap veriyor 😅