SeldaAtilla benim oğlum doğuma 15 dk kala girdi akşama kadar suni sancı aldım bebek indikten sonra doğum yaptım kanalda olmaması ile sezeryanın alakası yokki ancak mantar diyorsunuz o şekilde nasıl normal doğum yapacaksınız o daha büyük engel şuan sizin önünüzde