[silindi] Hamileliğin yarısına gelmiş bulunmaktayız sizde durumlar nasıl kızlar, heyecandan ölücem zaman yaklaştıkça 💞
Superfreshlerim Tugbardm canım bende zaten olmamıştı hala eskisi gibiyim ama bu aralar iniyomuş sanırım biyerde öyle okudum ileriki haftalarda şişiyormuş tekrar süt oluyormuş