Mervealya18 Kızlar tam 39 olduk bende fazladan meryem ana otu var onun bitanesini kaynatıp içsem duayla bide hurmayı kaynatp içsem açılma baslarmı acaba
Sermec Mervealya18 canım evet bu dediklerin acilma yapıyor benım ablam hepsini yaptı 40 haftayı gectı 1 cm acıklı bıle yoktu dün sezeryan olmak zorunda kaldı ama sen yıne dene işe yarayan da cok
BuluttSecil Mervealya18 ya doktorlar bu tarz şeyleri kesinlikle içmeyin diyor hiç mi dinlemiyorsunuz. Kendinizi düşünmüyorsunuz bari karnınızdakini düşünün
1ogrencianne Mervealya18 ben de 39+1’im sancı da hissetmiyorum. Yarın muayenem var açıklığım yoktur herhalde. Squat, merdiven çıkma, yürüyüş işe yarıyormuş canım. Squat yapmaya başladım ben de. Bakalım ne zaman gelecekler
Busra_ka Mervealya18 o bende de var azıcık fazla yürüsem squat yapsam açılıverecek gibi geliyor tedirgin oluyorum nedense 😅
Mervealya18 snmtrn benim ilk bebeğim sıfırdan suni sancı göxümü korkuyo acıkcası doktorumda pek açılma yokken sonu verme taraftarı değil sezeryana sönüşür onca sancıdan sonra diyo bende açılmam olsun diye uğrasıyorm
Firdevsi 10 tane hurmq ye canm sıcak suyla bide sıcak suyla duş yapanilrsen sıcak su doldur otur bacak egzersizi öerdiven çıkma bunları biliyorum
Ezgib Mervealya18 benim sifir acilma sanci ile doğuma gittim suyum gelmişti suniyi sabah 9:30 da taktilar öğlen 2 cm di jel aldik netten onu kullandilar acilma hizlandi muayene ettikçede açılma ilerliyor rabbim herkesi kurtsrsin
BuluttSecil Mervealya18 birsürü bitkisel şeyin adet söktürdüğünü kanı sulandırdığını biliyoruz . Her bulduğumuz şeyi yiyip içelim o zaman. Ki gebelik durumunda sucuk bile yemeye izin vermiyor doktorlar. Siz de içinde hangi madde olduğunu bilmediğiniz otu içiyorsunuz. Ne diyeyim iyi cesaret
Zelo52 Bende mi denesem acaba her aktarda varmıdır ne kadar acaba fiyatı 40 +5 çok yavaş ilerliyor muş açılma
Esm_Nzm Mervealya18 esinlikle içme canım suya köy beklet sadece hamilesin ya nasıl riske atıp içeceksin ne olduğu belli değil bir otu anlamıyorum gerçekten