Sebahatmrtk 26.haftadayım ve kuyruk sokumunda yürürken ağrılarım zorlanmalarım başladı yatarken dönerken sıkıntı oluyor bunun için ne yapabilirim yada normal mi ?
Biyolog Sebahatmrtk benimde çok yürüdukten sonra ilk oturduğumda oluyor. Dinlenince geçiyor Ani pozisyon değiştirmeyebilirsin yavaş yavas
Sermec Sebahatmrtk canım o dedıgın sey bende 10. Haftada başladı su an 11 haftalık hamıleyım 3 gunde bır 2 dk falan o kuyruk sokumu agrısı yasıyorum bu haftalarda başlaması normal mi
Prenstalha Sebahatmrtk canım hastane de magnezyum kalsiyum değerlerine baktır bende de öyle oldu ve ilaç kullandım 1 hafta da geçti.
Sebahatmrtk Sermec benim o zamanlar ağrılarım oluyordu evet oturunca geçiyor ama şimdi daha ilerledi biraz yürüyüşümüde etkiledi 🤦🏼♀️ Geçmiş olsun canım
Sebahatmrtk Aslında vermişti bacaklarım için gece çok sıkıntı oluyordu bacaklarım kesilince bıraktım içmeyi en iyisi kullanmaya devam edeyim o zaman :) teşekkür ederim🙏🏻
nartanemm canım malesef ben o ağrılarla 37 haftaya kadar geldim şükür bir iki gündür iyiyim doktor kemermi vermedi bantmi takmadı magnezyum takviyeleri neler yaptım ama zayıfsan birde ağırlık merkezi değiştiğinden hamilelikte oluyor normal dediler o acıyla yaşamayı öğrendim 😒
Nzziss Benim de 13. Haftada başladı 1 haftadır var yani. Sırt üstü yatamıyorum uzun süre oturamıyorum sürekli şekil değiştiriyorum. 😖 Neyse ki yürürken sorun yok.
Zehralismail Sebahatmrtk evet gerçekten zor. Ama yine de elhamdulillah. Rabbim bize bunu nasip etti :((
Sebahatmrtk Zehralismail şükürler olsun tabiki öyle ama en ufak şeyde acaba terslik mi var diye bi bende mi oluyor diye panik yapıyorum.