Deletedmom00170 Otobüste giderken vajinama sanki birşey batmış gibi hissettim bağıracaktım o derece sizde de oluyor mu yasayan var mı
gozdeak Deletedmom00170 26. Haftalarda çok sık oluyordu bana sanki iki bacak arama bıçak saplamışlar gibi nedenini araştırdığımda bebek ağırlaştığı için baskı yapıyor denilmişti
Ilknur_emin Deletedmom00170 evet canım bendede oluyor ara ara doktorum normal dedi kanama falan olmazda korkma
gozdeak Deletedmom00170 hııı canım hic bilmiyorum o zaman tekrarlanırsa bi doktora git bence yolculuğun uzunmuydu ?