Pamukk Merhaba hanimlar 😍 cok sukur tarihimizi aldik 39+5 te minigimiz geliyor insallah zorunlu sezeryan olacagim Rabbim herkese kolay dogumlar nasip etsin dualarinizi eksik etmeyin hepimiz tez zamanda iyilesir saglikla bebislerimizi aliriz kucagimiza insallah🙏🤱
Cerenyrt Pamukk hayırlı olsun sağlıkla kavuşun inşallah. Bizde 38+5 27 eylül kavuşuyoruz inşallah 😊 gününüz çok ileri değilmi? 40 a ramak kala 😄
Pamukk Denizgiller Tesekkur ederim kilomuz onden gidiyor iri bir bebek 41 haftalik ultrosanda omuz takilma ihtimali varmis Doktorum riske atmak istemedi 0 sancim var birde o yuzden
Denizgiller Pamukk anladım bizde irilik yok şu fazlalığı var 40.haftaya gidecez haftaya sezeryan olacak gibi bende de şancı yok kanalda değil bakalım hakkımızda hayırlısı sağlıkla gelsinler de
Pamukk Cerenyrt Tesekkur Ederim😊Basta normal dogum dusunuyorduk son hafta belki cok kilo almaz dedik ama oyle olmadi kizimizin masallahi var🙈😊
Pamukk Mervebuglemsura Suan 4012 ama soyle bir durumumuz var gobek cevremizde daha cok kilomuz cikmasi zor olur dedi Kayinvalidemde esimin omzu takilmis bizede aynisi soylendi kemikleri iri saglikla gelsinlerde artik yuruyemiorm cunku