Aylingizem dr Kadir beye gidiyorum. Çok iyi bi doktor. Eğitimlerini falan hep yurtdışında görmüş. Çok Bilgili ve donanımlı. Bende ona gidiyorum. Muayene 65 Doğum son haftalarda gidince 2bin. Zaten artık her yerde Doğum en az 2,500 3bin. Ben doktorumdan baya memnunum. Bende 32 haftamda başladım. Araştıra araştıra buldum