Neslisim20
Arkadaşlar 38+0 dayız. Bugün sabah göğüslerimin acısıyla uyandım. Göğüs ućlarım resmen zehir gibi acıyor. 1 haftadır lansinoh kullanıyorum aslında. Bu kadar acıması normal mi bilemedim. Gümüş kapaklarla ilgili burda olumsuz yorumlar okuyunca alma gereğı duymamıştım. Bu konuda önerisi olan var mı😞