Ezel1323 ayy canım valla çatı muayenesi oldum sonunda ama bi ebe ile yardımcı başka ebe muayene etti
Ve bana söylenilen bebeğin kafası çok yukarda açıklık hiç yok😔😔bana çatın dar veya basık hhiçbir şey denmedi doktorumda normal doğum istiyorsan bekle biraz daha dedi sonuçta çatı darlığı ve basıklığı yokmuş