Mervemehr evet bu tip durumlarda uzmanı dinlemek lazım .. önemli olan nasıl doğduğu değil, sağlıklı doğması.. bu yüzden yara izi va takılıp kalmayın kendinizi doktorunuza bırakın.. aksi tehlikeli olur
Ayrıca tüm yöntemlere şahit olmuş ve spinal seçmiş biri olarak spinal herşeye rağmen en iyisi, anestezi uzmanı çok önemli spinalde.. daha önce yapmış olması önemli..yani tecrübe..onu araştırın..
Ayrıca normal Doğumda gıttık ve dikiş olursa tüm hayatınızı ve evliliği etkileme riski var... cinsel yaşam sıkıntıya girebilir .. bu sebeple en mantıklı olan spinal bence .. doktor aksini söylüyorsa onu dinleyin tabi ki