Net 16 20 hafta dıo dr. Ama 15 +1 dim kız dedi 100%80 dedı sonra 19 da gıttım cok kımıl kımıl goremıom dedı kız ama kız ya heralde dedı bız yuzde yırmılık payınıda ögrenmek ıstedık net 100% yuz demedı kız dedı ıkı kere baktı cıktım. Bıda gırdım belı olması ıcın degısmez yanı kızım dıe sevıoz hep karnımda bakalım sımdı 21+5