Benim bebeğimde önde gidiyor mesela bazn 10 gün bazen 1 hafta olarak.Doktor maşallah bu bebek tombiş olcak dedi.İyi bişey mi yani hocam dedim.38 de doğsrsa iyi bişey ama 40ı beklerse normal doğum şansın kalmaz dedi.Yani böylesi kilolu bebeklerin biraz erken doğması gerekiyor anladığım kadarıyla
@Zeynepelaa