Fuldenk Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim bu hafta yoğun kasıklarımda ağrı var sanki yukarıya doğru cekılıyor gibi. Bugün de belim felaket ağrıyor :( normal mi sizce.
_kbranr_33 Ben 11+1 günlük hamileyim hanı canım tahmınım bebek buyudugu ıcın rahım yukarı cıkıyor ya ondan agrı yapabılır bazen bendede oluyor rahımımı batıyor kuyruk sokumuma agrı yaoıyorusenınkıde yukarı cıktıkca. Agrı normal olabilir tahmınım.🙏🏻