Meryu Bende de fıtık var üstüne bi de omurgalarımda sıvı kaybı ve kayma var ama kadın doğum doktorum da beyin cerrahım da normal doğuma engel değil dedi
Beyzaeyup Meryu banada beyin cerrahi engel değil dedi ama benim bildiğim yüksek derece de olanlar normal dıgum yapamaz die ama bakmadan nerden bilecekler ki
yigitmom_ Bende fıtık var mı bilmiyorum 2 sene once basur ameliyatinda epidural anestezi ile belden uyusturuldum ve o igneden sonra her is yaptigimda sakat oluyordum belim sol bacagima atiyor felcli gibi agliyorum 😑 Hamile kalinca bebek büyüdükçe bu agrilar daha çok artti normal dogum nasil yapacam bu bel agrisiyla ben 29+0'm