https://ibb.co/Xx21S5F
kızlar bu da benim ovulasyon testim . ben de polikstik var ve adetim düzensiz klomen kullandım hamile kalabilmek için . 4/09 da doktora gittiğimde ult da 13 mm olmuş demişti tekrar 3 gün sonra çağırdığında boyutu yine aynıydı . bu ayda olmadı gelecek ay 4 e çıkarıcaz ilacı dedi. ama belki yumurtam geç olgunlaşıyodur ben öyle düşündüm . Geçen ay 19/07 de regl gördüm ağustosda da 26/08 de yani 38 gün geçti . sizce bu test neyi anlatıyor ben 16.günde başladım