Dambik sağlıkocagibda ki ebeyi arayıp sordunuz mu acaba. 2 hafta düşmemesi nrmal ama nemli kalıyorsa düşmesi o yüzden gecikmiş olablir. Dokunmaktan korkmayın asılmayın ama kenarlarına bakin kurumuş mu iyice nemli kalıyorsa alkol içeren bir temizleyici ile(eczaciniza danisin) gun de bir gerek temizletip iyice kurumasını sağlayıp öyle giydiğin üstünü. Bebek bezi göbek bağına denk gelmesin bez nemlendiriyor olablir.