Anne6161amine bu haftalarda doğum pozisyonu alması gerek zaten doğal olanı bu :) ben 35+5im kontrolüm yarın bende 2500-2600 bekliyorum kilosunu. 34+3 iken 2250 idi.
Bebeklerin de genleri var her bebek aynı kiloda boyda doğmaz yiyorsanız iyi de besleniyorsanız bebeğiniz yapısal olarak böyledir. Hem daha zaman var bu şekilde beslense 38. Haftada 3000 3500 olur maşallah canınızı sıkmayın haftasına göre çok çok iyi 😌