Bktb Kızlar 14+4 haftalığım. Göğsüm 3 gundur ağrıyordu. Koyu halkanın çizgisinde kırmızı kocaman bir şişlik olduğunu gördüm. Doktora haftya gideceğim başına hiç gelen var mı? Yada ne olduğunu bilen?