Esramazan57 bebek büyüdüğü için artık organlarını sıkıştırıyormuş sanırım benim de karnımın sağ bölgesinde inanılmaz bir karın ağrısı vardı sürekli devam eden geçmeyen inceden bi ağrı arada bir de şiddetli şekilde vuruyordu yatarken kalkarken canım acıyordu sanki apandisit gibiydi hatta eşim çok ısrar etti doktora gidelim diye ben yok istemiyorum sabaha kadar geçmezse sabah gideriz dedim çünkü her ağrıda sızıda gitmek istemiyorum hemen ilaç dayıyorlar bu hiç hoşuma gitmiyor zaten bebeğin hareketlerini de hissediyordum dönüyor vuruyordu sorun olsa böyle olmaz dedim netten de araştırdım bebeğin yeri daraldığı için organlara baskı yapıyormuş bazen ondan olabiliyormuş ya da gaz sıkışması olabiliyormuş sabah uyandığımda hiç ağrım sızım kalmamıştı ama sizin 1 günden uzun sürerse arayıp sorun doktorunuza ya da gidin herkesin aynı olmayabilir