Dilanserdar Tek başınıza dışarı çıkıyor musunuz? hastaneye tek mi gidiyosunuz? giderken minibüs otobüs taksi neye biniyosunuz? Ben son haftamdaym bana tek çıkma diyorlar ama hastane 10 dk sürüyo minibüse biniyorum iki gün de bir gidiyorum eşimle bazen akşam birlikte gidiyoruz onun dışında tek gidiyorum
Melike35 Dilanserdar valla ben 36 dayım iki çocukla kurs antrenman koşturuyorum sağolsunlar düşünüyorlarsa yanına biri geliyorsa dinle onları ve tadını çıkart Eşim çok yoğun çalışıyor onun hakkını yiyemem ama güçlü olmak da bazen yorucu 😏
Merveonay Dilanserdar olabildiğince tek çıkmamaya çalışıyorum canım artık 38+6 olduk ne olurr ne olmazz diye hastanede evime 10 dakika taksiyle gidip geliyoruz eşimle 👍🏻
Duygu_lu Dilanserdar 37 haftadayım eşim servis işi yapıyor mecbur denk gelemiyorum hastene uzak değil ama 1 aydır inanılmaz baskı var alt kışıma o sebepten yarın yine kontrolüm ablacımla taksi ile gidiyorum omdan önce minübüst ile yani ama 1 aydır beni WC olayı mahvediyor dışarı ayağımı atıyırum hemen WC
Dilanserdar Melike35 ben tek gitmek istiyorum kimseyi peşimde götürüp gerirmek istemiyorum eşimle bazen akşam gidiyoruz çokk yorgun oluyor onada üzülüyorum allah yardımcınız olsun sizinde 😊
Dilanserdar Merveonay annem hep kızıyor minibüse otobüse binme tek gitme beni çağır diye ama herseferinde çağırmam onuda. Otobüse falan binince utanıyorum karnım burnumda acaba insanlar diyormudur tek ne işi var dışarda bu haliyle diyede çekiniyorum
Merveonay Dilanserdar kime ne canım ondan değilde Allah korusun yol hali bu genede olabildiğince tek çıkma bence